jeudi 28 avril 2011

makan sedap gilerrrrrr!

salam sume....
hari nie saye amat berbangge....
cam nak menitis air mate pon ade..haha
pagi tadi kelas cam base...cume just belajo grammar french je...
not bad la...
pastu g lepak bilik senior...
sementare menanti solat zuhur...
alhamdulillah...
seniorku yang bername faizal,,,,,
baru bangun kot....
ssh2 masak untuk kite orang...
aku pon cam nak ringankan tulang menolong...
tapi cam simple je masak dye...
daging masak ape nntah...
ngan telor goreng...
baselah..
orang bujang...
masak nasi pon banyak gak...
bile dah serve...aku pon raselah...
subhanallah....
sebak betul rase dihati...
macam dah bertahun tak rase masakan malaysia..
mmg betul2 sedap la...
pedas pon ade...
tambah ngan lade hitam..
mmg aku nak amik si faizal nie jadi bapak angkat aku...
leh makan sedap tiap2 hari...hihihihi
tapi malangnye beliau hanye senior...
n aku pon dah ade bapak angkat...
yang selalu mengatakan masakan perancis adelah yang terbaek...
JADAH!..haha
tapi not bad la...semalam makan ayam...
sedap...
tapi masih lagi kurang...

semalam jalan2 g bandar toulon...patu g mont faron(tak tahu ejaan tol ke tak)



best gak la kat sini...
pekataan mont yu datang dari pekataan mountain..
n tempat nie cam kota pertahanan la dulu...macam melake la

leh gak naek telefheric...macam kete kabel kat malaisia...
tapi kat sini lagi laju...hu2

view kat sini mmg agak best gak la....
tempat nie orang kate tanjung tercantik kat europe..nntah tol nntah tak..haha

pastu jalan2 naek bot....best gak...satu tiket je leh naek bus...
naek bot
naek telefheric gak....
sistem yang mudah...
kan best kalo malaysia wat camni...senang cite nak g mane2...haha

ade gak paso kat sini..yang terkejut uh...ade orang jual nenas,,
baik aku amik kat depan umah aku je...haha

tengok...nenas dah buruk...malaysia gak yang terbaek....!..haha
name pon ANENAS...
amik pekataan malaysia n edit sikit kot...
hahaha

ade gak masuk church(gereja)...
gelap je...
ape la...
pakai lilin....
baik pakai sportlight...lagi terang...
hu2
tapi karya seni dorang mmg lawa n smart...
belakang nie ade gambar christ kot(nabi isa.)
tapi kalo dah setiap church laen2...
bape banyak nabi isa yang dorang ade,,haha'
takpe lah...asal aku tak terpengaruh

nie bilik aku tersayang...tade la sayang sangat...
sayang kat bendera malaysia...
thanks kat fahmie kamni yang selalu ingatkan aku bawak bendera nieh...hu2

1 commentaire:

  1. salam,,,,ko ada blog rupe nye,,,bnyak gak pngalaman best2,,,...teruskan menulis,,,,moga masing2 dpt amik manfaat,,,insyaAllah,,

    RépondreSupprimer